نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
684
-
الف
+

توقف نشر سریال های طنز شبکه آی فیلم 2

سریال های «زیر آسمان شهر 3» و «پایتخت 3» امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر نخواهند شد.

به گزارش آی فیلم 2، بمباران و قتل عام صدها تن از فلسطینیان بی دفاع به شمول زنان، کودکان و کادر صحی بر اثر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شفاخانه (بیمارستان) معمدانی در غزه سایه غم بر هر قلب سلیمی افکنده و موجب تالم و تاثر همگان گردیده است.

اخبار منتشر  شده حاکی از آن است که بمباران شفاخانه المعمدانی در نوار غزه بزرگ‌ترین قتل عام جمعی فلسطینیان در این جنگ را رقم زده است.

بر این اساس، به منظور همدردی با ملت مظلوم فلسطین امروز چهارشنبه 26 میزان(مهر) تغییراتی در جدول نشر شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 به وجود خواهد آمد.

بنابر این امشب به جای سریال «زیر آسمان شهر 3»، اپیزود مستقلی از سریال «در قصه ها زندگی می کنند» و به جای سریال «پایتخت 3» نیز فلم سینمایی «راه نجات» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

از این رو سریال «قصه های تبیان» امشب ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان به نشر خواهد رسید.سریال«قصه های تبیان» با موضوع داستان های روز و قصه های کهن تاریخی و مذهبی دربرگیرنده اتفاقات واقعی همراه با حکمت و عبرت است.

همچنین فلم سینمایی «راه نجات» به کارگردانی «راما قویدل» ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد. این فلم  در ژانر سیاسی- اجتماعی به تهیه کنندگی «سعید سعدی» و نویسندگی «فطمه میرغیاث» محصول سال 1391 خورشیدی می باشد.

این فلم با هنرنمایی «نادیه سلام»، «امانه والی»، «وسیم وحب» و «پل سلیمان» داستان مها، مربی مهربان و دلسوز یتیم خانه (پرورشگاه) بهشت در غزه است. بین مها و کودکان پرورشگاه ارتباط عاطفی عمیقی وجود دارد که لحظه های شیرینی را رقم می زند، اما یک حادثه باعث می شود مها حافظه اش را از دست بدهد و ...

این اثر که در جنوب لبنان ثبت شده است، جایزه ویژه «محمدالدوره» را نیز از بیست و پنچمین جشنواره بین المللی فلم های کودکان و نوجوان اصفهان دریافت کرده است.

همواره می توانید برای آگاهی از آخرین تغییرات در جدول سریال ها و فلم های آی فیلم 2، به صفحه جدول نشر مراجعه نمایید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر